نوشته شده توسط : aydin

 

Clash of Clans 9.105.10 – آپدیت عظیم کلش آف کلنز اندروید

 Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.در بازی کلش آو کلنز وظیفه شماست که نیروهای خود را آموزش دهید و آن ها را برای جنگ آماده کنید و همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را اصولی و مستحکم بسازید تا در هنگام حمله دشمن آمادگی کامل را داشته باشید.با نصب این بازی به زودی خواهید فهمید لقب اعتیادآورترین بازی استراتژیک اندرویدی کاملا مناسب این بازی است! شما با استراتژی و فکر جنگی خود باید توانایی خود را نشان دهید و با دیگر رقبای این بازی در دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و هیجانی وصف نشدنی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

ویژگی های بازی Clash of Clans اندروید :
-امکان مبارزه به کمک نیروهای متنوعی همچون کینگ بربر و کویین
-امکان بازی به صورت چند نفره با دوستان
-ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی بصورت دلخواه
-نبرد با کاربران آنلاین در سراسر دنیا و کسب امتیاز برای باز کردن آیتم های جدید
-امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها
-دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای
-امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها،برج کمانداران،ایکس بو و غیره



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی کلش اف کلنز , جنگ قبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 5 / 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 یکی از عناوینی که با وجود قفل گذاری Denuvo تا به حال کرک نشد، دانلود بازی Fernbus Simulator بوده که با حضور گروه جدید CODEPUNKS که ترکیبی از دو گروه CODEX و STEAMPUNKS می باشد، با وجود عدم درخواست بالا برای این بازی، کرک شد. دانلود بازی Fernbus Simulator یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی stillalive studios ساخته شده است. این استودیو یکی از استودیو های موفق بازی سازی در سال های اخیر می باشد و سابقه ساخت بازی های موفقی چون Son of Nor و Son of Nor Item: Moon’s Touch Bracer را در کارنامه هنری خود داشته است. در این بازی شما در نقش یک راننده اتوبوس قرار دارید و باید در یک محیط کاملا شبیه سازی شده به رانندگی بپردازید و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسافران خود را در کمترین زمان ممکن و بدون تصادف به مقصد برسانید. در این بازی شش کمپانی بزرگ اتومبیل سازی مانند کمپانی بزرگ MAN قرار دارند که این تعداد باعث بوجود آمدن تنوع بسیار بالایی در تعداد اتوموبیل های شما می شود و شما می توانید با سلیقه خود یک اتوبوس را انتخاب کرده و به انجام ماموریت های خود بپردازید. در سفرهای شهری خود در اتوبان های آلمان بسیار مراقب باشید و کنترل اتوبوس خود را در طول روز و شب در طی تمامی فصول با دقت بسیار بالا داشته باشید. بیش از ۲۰هزار کیلومتر از شبکه ی راهی آلمان به همراه ۴۹شهر مختلف به صورت کامل در دانلود بازی Fernbus Simulator شبیه سازی شده اند. مقیاس گذر زمان در بازی ۱:۱۰ می باشد و بنابراین تورهای شما طولانی نخواهد شد. مثل تمامی اتوبوس های مسافربری دنیا، یک سری از مسافران از قبل بلیط تهیه کرده اند و سوار ماشین شما می شوند. اما باتوجه به وجود جای خالی، شما می توانید مسافران سر راهی گرفته و از آن ها پول دریافت کنید.

Fernbus Simulator PC-CODEPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲٫۹GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Fernbus-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: تیم توسعه و بازی سازی ایرانیان , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 + Patch 1.22.2 - بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

 

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 | بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون |

| نسخه سالم و معتبر بازی |

| شامل تمام DLC های بازی |

 

Euro Truck Simulator 2 1.28.0.10 + 53 DLC یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2013 توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی یورو تراک 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید. در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: اینم بازی عشقه که همه دنبالشن حتما دانلود کنید واقعا حیفه از دستتون میره ,
:: بازدید از این مطلب : 14679
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 ... 30 صفحه بعد