نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars 2008-2020

زیرنویس فارسی تمامی فصل‌ها به صورت کامل اضافه شد

 

نام انیمیشن: Star Wars: The Clone Wars – جنگ ستارگان (استار وارز): جنگ‌های کلونی

سال انتشار: ۲۰۰۸-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p

وضعیت پخش: اتمام!

زیرنویس فارسی: دارد! تمامی فصل ها، اختصاصی دانلودها

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

 

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی استار وارز جنگ‌های کلونی (به انگلیسی: Star Wars: The Clone Wars) وقایع بین فیلم‌های دوم و سوم این مجموعه را به تصویر می‌ کشد و شامل نبردهای روز این دوران است که آناکین اسکای واکر در راس آن تیم را رهبری می کند. شخصیت های جدیدی به این سریع وارد می شوند و در خط مقدم نبرد جنگ ستارگان حضور دارند. شاگرد آناکین یعنی آسوکا تانو هم وادر ماجرا شده است و کاپیتان رکس، نقش بزرگی در تمامی نبردها ایفا خواهد کرد. جورج لوکاس با این سری توانست روایت جذابی را در قالب یک سریال انیمیشنی ارائه کند و تاکنون هم طرفداران زیادی را جذب کرده است. گروه های جنگ طلب، در تلاش برای محاصره سیاره های مختلف کهکشان هستند و نژادهای مختلفی را متقاعد کرده اند که با آن ها همراه شوند. آن ها چندین شکارچی مزدور را هم برای این منظور استخدام کرده اند و هدف شان، غلبه بر نیروهای جدای است. آن ها تاسیسات جدای را نابود می کنند و رهبری را به دست دوکا و گریویوس می رسانند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اینمیشن , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 878
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با On The Road یک شبیه ساز تمام عیار کامیون رانی را تجربه خواهید کرد. در این شبیه ساز بیش از شش هزار و پانصد کیلومتر جاده زیر پای شما قرار دارد و می توانید جا به جایی ها را تحت کنترل خود داشته باشید. کامیون ها از برندهای مختلف در بازی حضور دارند و می توان به TGX، MAN یا سری اسکانیا اشاره کرد که کامیون هایشان با لایسنس کامل در بازی حضور دارند. در جاده چالش های زیادی را تجربه خواهید کرد و سفرتان زیبا خواهد بود. هر جاده ای می تواند موارد نابی برای کشف داشته باشد و تجربیات شما را هم بالا می برد. کامیون ها حرکت بسیار واقع بینانه ای دارند و حتی در زمینه طراحی بصری هم عملکرد خوبی دارد. می توانید سفارشات را به موقع تحویل گرفته و آن را از طریق جاده ها حرکت دهید. سیستم اقتصادی بازی را درک کنید و سعی در استخدام نیروهای بیشتر برای خود داشته باشید. مسیرها را تا حد ممکن سریع انتخاب کنید و هزینه های خود را پایین بیاورید. استراحت اجباری یکی از کارهای مهم شما است و نباید خطرات را متوجه سفر خود بکنید.

On The Road v1.1.3 PC-PLAZA



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی شبیه سازی , دانلود بازی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Fishing Barents Sea جدیدترین اثر استودیو Misc Games می باشد که در سبک شبیه سازی و ماهیگیری در تاریخ ۷فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است. سکان کشتی خود را بدست بگیرید و دریای بزرگ نروژ را برای پیداکردن بهترین مناطق ماهیگیری کاوش کنید. در ابتدای بازی شما قایق کوچکی که از پدربزرگ خود به ارث برده اید را دارید. حال وقت آن است که به ماهیگیری مشغول شوید و کسب درآمد کنید تا بتوانید آپگریدهای متعدد برای خرید کشتی های بزرگتر و بهتر را بدست آورید. در دریای زیبای بارنتس سرگرم شوید و رویاهای صنعت ماهیگیری خود را به حقیقت نزدیک کنید. با استفاده از ابزارهای گوناگون بر روی کشتی های مختلف، چگونگی شکار گونه های مختلف ماهی ها را یاد بگیرید. هر روشی را می توانید خیلی آسان یاد بگیرید اما استادشدن در هر یک از آن ها کاری بسیار دشوار است. حال وقت آن رسیده است که خودی نشان دهید!

Fishing Barents Sea v1.3.4.3618 PC-TiNYiSO



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , بازی , دانلود بازی کاکپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 شخصیت‌های محبوب پاور رنجرز این بار قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای وارد مدیوم بازی‌های ویدیویی شوند. بازی Power Rangers: Battle for the Grid یک اثر مبارزه‌ای با محوریت این شخصیت‌ها است. سازندگان این بازی را به‌عنوان اثری که یادگیری آن آسان است ولی حرفه‌ای شدن در آن نیاز به تمرین و صرف زمان خواهد داشت توصیف کرده‌اند. این عنوان که در ابتدا به نظر می‌رسید که یک نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars بوده، از پایه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است و به جای استفاده از کارت، از مکانیک‌های عناوین مبارزه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر شخصیت‌های تائید شده‌ی بازی که چندین نسل از سری Power Rangers را شامل می‌شوند، این بازی قرار است تا در آینده بسته‌ی الحاقی نیز دریافت کند.

در بازی Power Rangers: Battle for the Grid قرار است شاهد حضور رنجر‌ها و شخصیت‌های منفی مختلفی از تاریخچه ۲۵ سال مجموعه پاور رنجرز باشیم که قرار است روبروی هم قرار بگیرند و با یکدیگر مبارزه کنند. استودیو ان‌وِی پیش از این هم سابقه ساخت بازی مبارزه‌ای با محوریت این مجموعه را دارد و Power Rangers: Legacy Wars را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. تائهون کیم، مدیرعامل استودیو nWay، در مورد این بازی گفت: “طرفداران مجموعه پاور رنجرز از مدت‌ها پیش به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با‌کیفیت با محوریت شخصیت‌های مثبت و منفی این مجموعه بودند که در دنیای عظیم پاور رنجرز جریان داشته باشد. هدف ما از ساخت این بازی، ارائه چنین تجربه‌ای است و البته سعی داریم با قرار دادن امکان تجربه بازی به شکل کراس پلتفرم، کاری کنیم که بازیکنان بتوانند در کنار هم از این اثر لذت ببرند؛ چرا که اعتقاد داریم کراس پلتفرم آینده صنعت بازی است.”

Power Rangers Battle for the Grid Season 3 PC-PLAZA

فصل سوم بازی اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 اگر می خواهید یک بازی که به سبک “کاوش سیاهچاله ها” واقعا پایبند باشد و گیم پلی آن از مکانیزم های مدرن بازی های رایانه ای استفاده کند را تجربه کنید، بازی Conglomerate 451 یکی از مناسب ترین آن هاست. المان های روگ لایک در این بازی به خوبی طراحی شده اند و سیستم پیشرفت آن از زیربنای مناسبی برخوردار است که باعث می شود شخصی سازی های آتی و تجربه محیط بازی را برای شما بسیار دلچسب کند. این بازی اثری موفق از استودیو RuneHeads است که کمپانی ۱C Entertainment آن را در شبکه استیم منتشر کرده.

در این بازی کنترل یک تیم از ماموران حفظ نظم و آرامش که به صورت کلون ساخته شده‌اند بر عهده بازیکنان قرار دارد. بخش‌های مختلف اعضای این تیم مانند سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها، بازو‌ها و پاهای سایبرنتیک قابل شخصی‌سازی هستند. تغییر این موارد نحوه رفتار و عملکرد شخصیت‌ها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد. به منظور در اختیار داشتن ارتقا‌های بیشتر و جدید‌تر لازم است از طریق بخش تحقیق و توسعه (R&D Department) اقدام کنید. دیگر ویژگی‌های بازی Conglomerate 451 مانند مرگ بدون بازگشت شخصیت‌ها و مراحلی که به مرور ساخته می‌شوند، مواردی هستند که علاقه‌مندان به سری XCOM با آن‌ها آشنا هستند.

Conglomerate 451 v1.5.5 PC-CODEX | FitGirl Repack

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Halo: The Master Chief Collection اثری بی نظیر و فاخر می باشد که سرانجام در ۳م دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شده است. از لحظه انتشار این اثر، شاهد بازخوردهای بشدت مثبت از طرف گیمرها هستیم و نمرات بسیار خوبی برای این اثر دریافت شده است. پس از تنها گذشت کمتر از ۲۴ساعت، گروه CODEX توانست سیستم امنیتی Steam+XboxLive+EAC برای این بازی را به صورت کامل شکست بدهد و کرک کاملا آفلاین برای بازی را منتشر کند. خوشبختانه پس از Gears 5 گویا گروه CODEX روش صحیح هک کردن سیستم امنیتی XBOX Live را بدست گرفته است.

بسته‌ی بازی‌های هیلو که با اسم Halo: The Master Chief Collection در سال ۲۰۱۴ روی ایکس‌باکس وان عرضه شد، شامل بازی‌های هیلو ۱، هیلو ۲، هیلو ۳، بسته‌ی الحاقی هیلو ۳ و هم‌چنین هیلو ۴ است. بازی‌های هیلو ۱ و هیلو ۲ در مقایسه با دیگر عناوین، قدیمی‌تر بودند و مایکروسافت آن‌ها را با کیفیت بسیار بالاتری از پایه بازسازی کرد. اولین بازی هم که روی کامپیوتر عرضه می شود، Halo: Reach خواهد بود. پس از آن، به ترتیب از هیلو ۱ شاهد عرضه‌ی بازی‌ها روی استیم خواهیم بود. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها نیز قرار دارد، تنها شامل Halo Reach می باشد و سایر نسخه ها به محض انتشار، اضافه خواهند شد.

Halo The Master Chief Collection Halo 3 PC-HOODLUM

نسخه جدید بازی حاوی Halo 3 اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی , انلود بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نرم افزار GlassWire ابزاری برای نمایش میزان اینترنت مصرفی می باشد که توسط استودیو SecureMix LLC در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. به کمک این نرم افزار می توانید مشاهده کنید که چقدر از اینترنت استفاده می کنید و بیشترین مصرف شما در چه ساعاتی و از چه طریقی می باشد. همچنین این نرم افزار دیتابسی از سایتهای مختلف پر مصرف را در اختیار دارد که در مواقع مراجعه شما، به شما هشدار می دهد. علاوه بر این برای صرفه جویی در هزینه ها تنها کافیست میزان اینترنت مصرفی را به مقدار خاصی در هر ماه محدود کرده تا در صورت رسیدن به محدوده مصرفی مورد نظر استفاده از اینترنت قطع شده و هشدار مصرف در قسمت نوتفیکیشن بار به نمایش در آید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۶٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اندروید , اندروید , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با دانلود Shadow Fight 3 می توانید نسخه جدیدی از بازی محبوب شادو فایت را داشته باشید. کاربرانی که نسخه دوم این بازی را تجربه کرده اند قطعا این خبر می تواند بسیار هیجان انگیز باشد که نسخه سوم این بازی با ویژگی ها و گرافیک جدیدی امده است و خبر از رقابت های هیجان انگیزی را می دهد. شما می توانید در بازی از سلاح ها و خنجرها و لباس های متنوعی استفاده نمایید و با کسب امتیازات در مراحل مختلف آنها را خریداری نمایید. پس فرصت را از دست نداده و جدیدترین نسخه این بازی را داشته باشید و به رقابت های هیجان انگیز این بازی بازگردید. در نسخه جدید این بازی شاهد سبک مبارزات شخصی هستیم که هر بازیکن می تواند آن را به نمایش گذاشته و با سلاح های مختلف سبک های مختلفی را از خودش به نمایش گذارد. این ویزگی های می تواند نقش آفرینی بیشتری را به بازی اضافه نماید. شما در واقه در لبه تکنولوژی قرار دارید و می توانید ویژگی های گسترده ای را در بازی تجربه نمایید که همگی از سیستم مبارزه ای قوی بازی حکایت دارد. این بازی مبتنی بر داستان بسیار قوی بوده و شما از ابتدا در دنیای خطرناک قرار گفته و می توانید تنها با جنگ با افراد مختلف از آن نجات پیدا کنید. شما باید مدیریت خوبی روی سلاح ها داشته باشید و بتوانید برای هر فردی که مقابلش قرار می گیرید از یک سلاح خاص استفاده نمایید.

با دانلود Shadow Fight 3 مکانیک مبارزات مبتنی بر دیدنی های بازی را تجربه کرده و می توانید انیمیشن های بسیار جذاب آن را نیز مشاهده نمایید. بازی دارای حالات مختلف مبارزه ای می باشد که می توانید تجربه نمایید و در بین هزاران شخصیت مختلف قرار داشته باشید. جناح های مختلف مبارزه ای و وجود مناطق مختلف مبارزه از جنگل و آتش و خون گرفته از ویژگی های بازی می باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Shadow Fight 3 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Shadow Fight 3 1.21.1 b16245 Apk + Mod + Data



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود , بازی , اندروید , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Zombie Age 3 مجموعه جذابی است که عاشقان زامبی و محیط های دلهره آور را راضی می کند و در نسخه سوم می توانید شاهد یک اثر بیادماندنی باشید. در این بازی سلاح های مرگبار را در اختیار خواهید داشت و می توانید قهرمانان منحصربفردی که در نسخه های قبل هم دیده بودید را ملاقات کنید. برخی از شخصیت ها به طرز جذاب به مجموعه برخواهند گشت و با ماجراجویی جدید شما همراه خواهند شد. با دانلود بازی Zombie Age 3 می توانید یکی از بهترین شوترهای اول شخص را تجربه کنید و با کشتار زامبی ها توسط سبک و سیاق خاص این مجموعه همراه شوید.

با دانلود Zombie Age 3 خواهید دید که محیط ها پویاتر شده اند و حتی محیط های برفی هم در ورژن جدید به بازی اضافه شده اند. زامبی ها کمی باهوش تر شده اند و حوادث هیجان انگیز بیشتری را در بخش داستانی بازی شاهد خواهید بود. این بازی را می توانید برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر دریافت کنید و آن را تجربه کنید.

Zombie Age 3 1.6.7 Apk + Mod



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی اندروید , بازی , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با دانلود بازی F1 Mobile Racing می توانید به صورت رسمی مسابقات فرمول یک را روی گوشی خود تجربه کنید و هیجان واقعی را همراه با رقبای خود تجربه کنید. این دوئل را می توانید به صورت چندنفره هیجان انگیزتر کنید و دوستان خود را هم دعوت کنید. مدل های رسمی اتومبیل ها و رانندگان رسمی در این بازی حضور دارند و می توانید لذت بیشتری با کنترل آنها ببرید. بزرگترین رانندگان این ورزش نظیر سباستین وتل و لوئیس همیلتون حضور دارند و می توانید حداکثر سرعت را با آنها تجربه کنید. این بزی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

F1 Mobile Racing 2.2.2 Apk + Data



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود , بازی , اندروید , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()